Szeretettel üdvözöllek az AWFoAWM c. blog új változatában, amelynek címe immár: Feeling! Ne menj el komment nélkül! ;) Xoxo ˇCassie

2014. március 23., vasárnap

2.rész - Espaňol

Miután már az 5. lapot szabtam ki a francia füzetemből, mivel a radírozástól kiszakadt, felhívtam Eathan-t, hogy ugorjon már át segíteni.
-Na mi a probléma?- ült le mellém Eath.
-Estúpido francés!- morogtam mérgesen.
-Ne hülyézd le a franciát, csak, mert béna vagy hozzá!- szólt rám, majd kivette a kezemből a füzetet.
-A quién le importa? Lo odio!- dünnyögtem vissza, majd szétterültem az ágyon.
-Bocs, ezt most nem értettem - rázta a fejét.- Nem tanulok spanyolt - nevetett fel.
-Azt mondtam, hogy kit érdekel? Utálom a franciát!- magyaráztam.
-Nem bántott téged, ne utáld!
-Hagyom a fenébe! Ő is utál engem!- panaszkodtam
-Nem érdekel!- csapta le elém a füzetet.- Írd le azt, amit mondok!- dobott meg egy tollal.
Megfogtam az eszközt, majd vigyorogva néztem rá, hogy mondhatja.
[---]
-Mit gondolsz Napsugárról?- érdeklődtem.
-Kedves lány, nagyon vidám - nevetett fel.- Nem tudom mi bajod van vele - rázta a fejét értetlenül.
-Csak egyszerűen undorító az, ahogy hozzá áll a dolgokhoz - sóhajtottam.
-Mármint, pozitívan?- kérdezte mosolyogva.
-Mi van, még is heteró vagy?- nevettem fel.
-Mert szerintem teljesen normális, ha egy lány optimistaként áll a dolgokhoz, és nem úgy, mint te, máris megkételyezed azt, hogy milyen a beállítottságom?- pislogott rám nagyokat.
-Már meg ne haragudj, de az a bizonyos beállítottság max 2 hónapja van "beállítva" - körmöztem.
-Nos, vannak dolgok, amire az ember csak a végzős évére jön rá - bólintott, hogy hatásosabb legyen, bár szerintem ezzel inkább csak saját magát akarta meggyőzni.
-Mi bajod van?- értetlenkedtem, majd szorosan mellé ültem és olyan "figyelek, na mondjad" tekintettel néztem rá.
-Csak, Napsugár, vagyis Stacey, nagyon kedves lány, és nem akarom megbántani - sóhajtott fel.
-Miért is?- értetlenkedtem.
-Mivel...khm...szerintem tetszem neki, khm...
-Ez most komoly?- kerekedett el a szemem.
-Shean szerint igen - magyarázta.- És elég jól ismeri, mivel szomszédok.
-Áh, az gáz - nevettem fel.
-Mindegy - dőlt el az ágyamon.
-Camile!- kiáltott fel anyu.- Kész a vacsora!- szólt kedvesen.
-Menjünk enni!- kaptam el a karját, majd leráncigáltam a konyhába.
Leültem a szokásos helyemre (egy narancssárga huzatos székre), pontosan a kisebbik nővérem, Cece mellé.
Eath ledobta magát a másik nővérem, Cassie mellé.
-Szia Eathan!- mosolygott rá kedvesen Cece.
-Szia - bólintott rá.
[---]
-Je....je....- motyogtam értetlenül, mivel nem tudtam kifejezni magam francia órán. Igen, felelek. - ¡Maldita sea!- suttogtam, majd Eath-re néztem.
Tátogott valamit. Megráztam a fejem, hogy nem értem.
-Dos veces durante el último - szólalt meg.
-Pardon, Eathan?- nézett rá a francia tanár.
"Kétszer az utolsót". Ezt nem értem.... Milyen utolsót? Hm...
Ja, de! Tudom!
A válaszom után, a tanár elismerően bólogatott, majd a helyemre küldött.
Huh, ezt megúsztam.
-Köszi - mosolyogtam rá Eath-re.
-Spanyolul úgy se érti - nevetett fel halkan.
-Így van - bólintottam egyetértően.

Óra után a szekrényemhez siettem.
-Szia!- mosolygott rám vidáman Napsugár.
-Szia - néztem rá halvány mosollyal.
-Jó voltál francián - nevetett fel.
-Ezt, hogy érted?- értetlenkedtem.
-Hát, annyit elmondok, hogy nem csak te tudsz spanyolul - kacsintott rám.
-Hallottad, amit Eathan mondott?- érdeklődtem zavartan.
-Persze! Perfektül beszélem a nyelvet!
-Hű! Az szuper - mosolyodtam el.
-Az - kacagott fel. - Csak a tanár nem - mosolygott.
-Egy francia tanár ne is beszéljen spanyolul. Főleg ne ilyen helyzeteknél - nevettem fel, majd hirtelen elment a jó kedvem.
-Minden oké?- érdeklődött.
-Ja, persze - fordultam felé. Megláttam Sandy-t. Felénk közeledett.- Hé, Napsugár, mit szólnál, ha előbb te érnél be a kémialaborba? Foglalj helyet!- kértem kedvesen.
-Oké, persze. Ott találkozunk - mosolygott vissza, majd elrohant a terem felé.
Felsóhajtottam, majd visszafordultam a pakkomhoz.
-Camile - dőlt a zöld, mellettem lévő szekrényhez.
-Sandy - néztem rá egy pillanatra.
-Őszintén, kérdezhetek valamit?- érdeklődött.
-Hogy seggfej vagy-e? Igen!- vigyorogtam rá.
-Nem - sóhajtott.- Tényleg együtt vagy Heartis-sel?- kérdezte komolyan.
-Mi közöd van hozzá?- fordultam felé, majd becsuktam az ajtómat és megigazítottam a táskámat a vállamon.
-Mert a te kis barátnőddel is kavargat - mutatott Napsugár felé, majd észre vette, hogy egyáltalán nem érdekel a jelenléte.- Ezt most miért is csinálod?- nézett rám, azzal a bizonyos "úgy is tudom, hogy szeretsz még" tekintettel.
-Ehhez most miért is lenne közöd?- nevettem fel, majd a vállát megcsapva elindultam a terem felé.
Hirtelen megragadta a karom és magához húzott.
-Tudod, hogy hülyeség ezt csinálnod - pillantott rám.
-Elengednél?- érdeklődtem.
-Tudod, hogy nem ilyen vagyok - folytatta, mintha meg se szólaltam volna.- Tudod, hogy szeretlek - suttogta.
-Igen? És erre miért nem gondoltál a nyáron? Vagy amikor Katy-vel randizgattál?- kérdeztem.
-Nem tehettem róla!- akadt ki.
-Hogyne...- forgattam a szemem.
-Engedd el Nylec - lépett hozzánk Shean.
-Mert mi lesz Madder?- nevetett fel, majd felé fordult, elengedve engem.
-Jó lesz, ha nem szívózol vele, mert velem gyűlik meg a bajod! - magyarázta. Én pedig elkerekedett szemekkel néztem.
Sandy csak felnevetett, majd megtörölte a szemét, mintha kicsordult volna egy könnycsepp.
-Jaj, olyan vicces vagy - csapott rá a vállára.
Ezt mintha nem kellett volna, Shean dühösen ránézett, majd... Egy gyomrossal ajándékozta meg San-t...

Még mindig elképedve ültem le a helyemre Stacey mellé.
-Minden rendben?- érdeklődött meglepődve.
-Hát...nem is tudom... Te voy a contar después de la clase - sóhajtottam.
-Oké - sóhajtott fel, mire hirtelen Eath hátra fordult.
-Te értetted, amit mondott?- értetlenkedett.
-Persze. Perfectamente hablar español - vigyorgott.
-He?- kerekedett el a szeme.
-Azt mondta, tökéletesen beszél spanyolul - fordítottam kicsit mosolyogva.
-Oké, és te mit mondtál?- érdeklődött.
-Azt, hogy majd óra után elmesélem.
-Eath, tanulj meg spanyolul - nevetett fel Napsugár.
-Nem akarok, maradok a franciánál - nevetett vissza.
Kinyílt az ajtón, Shean és Sandy lépett be az ajtón, Mr. Jackson-nal.
-Hallatlan!- kiáltott még rájuk, majd a helyükre küldte őket.- Erről még számolunk!- förmedt rájuk, majd fellapozta a kémiakönyvet. Gondolom órát szeretne tartani...
San és Shean az asztal két legkülső felén ültek. Minél messzebb egymástól.
Na, ennyit arról, hogy Sandy "mennyire jó fej"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése